don't let the world tell you what to do, there's no wrong, travel on



Det sade bara POFF och så sprack min lediga lilla bubbla, bara sådär. Efter att ha spenderat en stund hos frissan för att trimma håret lite grann (dock vägrade hon att klippa det kort, så hippiesvallet är kvar) och därefter en stund på en solig bänk i Serendi var det dags att släpa iväg sig på jobb igen efter 2½ dagars lediget. Kan lugnt tala om att det var aningen motvilligt jag styrde stegen mot jobbet.
Gårdagen spenderade jag mestadels på ett möte (kanske inte något som kommer högst upp på saker-man-vill-göra-på-sin-lediga-dag, men det var helt enkelt ett måste) och senare satt jag på gräsmattan hemma hos familjen Björk och åt tonfisktoaster och planerade nästa sommars tågluffning tillsammans med Challis och Jojo. Det kommer bli helt grymt! Har DU några tips på Europamåsten, som vi absolut inte får missa?
Sen, när klockan började bli natt, stack vi iväg på bio för att se premiären av Harry Potter. Eftersom min hjärna alltid är lite dizzy efter klockan tolv så var det kanske inte den bäst valda tidpunkten för film, så jag vet inte riktigt om jag gillade den eller inte. Som vanligt är ju böckerna alltid en halvmiljon gånger bättre, men det är bara att inse att det inte går att undgå.
Ikväll hade det varit roligt att sticka iväg till Tenala på lite logdans, men istället parkerade jag mig här. Tror min kropp tackar mig om jag bortsett från jobbet tar det riktigt piano den här helgen, snart blir det väl full rumba i vilket fall som helst.

Kommentarer
Postat av: Sandra A

LONDON. Självklart e ja ett fan av london eftersom ja va där hela förra året men påriktit, så sjukt kiva stad! Därifrån kan man ju ta tåget direkt till paris också på några timmar bara ;)

2009-07-19 @ 11:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0