yes I wanna drive your car




Några bilder ifrån gårdagens roadtrip. Kan väl lugnt säga att man blir aningen virrig i skallen av att sitta instängd i en bil i flera timmar, men roligt det hade vi! Vårt mål på trippen var världens mysigaste torp, målat i de mest härliga färgerna. I just ett sådant vill jag också bo.

Nu sitter jag och velar fram och tillbaka angående kamrainköp. Funderar för det första att uppgradera mig till en Nikon D90 (från D60) men vet inte om jag borde slå på stort och satsa på ännu bättre direkt. Och hur jag än gör i det fallet så skulle jag även vilja hitta ett substitut till det där jäkla kitobjektivet.

Kommentarer
Postat av: jojo

ni e såå söta me jennifer på dedä foto!

2009-08-13 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0