Vem vet? Inte du Vem vet? Inte jag

Jag vet inte om ni har undrat vad jag har sysslat med de senaste dagarna, men nu så berättar jag i varje fall. Jag har tagit tåget in till Helsingfors tillsammans med några av mina absoluta favoritpersoner. Där shoppade vi bokstavligen talat tills vi droppade (av svett). En hel del tid har ägnats åt Karis Flickorna och det är ju inte heller fy skam må jag säga, tillsammans med Jojo käkade vi upp en hel glad mudcake-gubbe. Och ja, så har jag färgat håret också. Så om ni härefter tror det är Pippi ni möter på gatan så kan ni andas ut (eller kanske snarare tvärtom?), det är bara jag. Nu drar jag iväg på farewell party till Serendipity och där stannar jag hela kvällen. Bilder till inlägget kommer sen, just nu funkar det inte att ladda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0