Ett skepp kommer lastat med exotiska frukter


För att ta död på min tidigare tristess så stack jag iväg till stan för att hyra film (det blev Babel som fick följa med hem, hoppas den är bra) och för att köpa hem lite frukt till en god sallad. Resultatet ser ni ovan, flera kilo. Förutom den gamla hederliga bananen, äpplet, apelsinen och vindruvan så fick även mangon, papayan, pepinon, persikan och passionsfrukten landa i min handelskorg. Hälften har jag aldrig en smakat på förut så detta kan bli intressant. Nån som är sugen på lite fruktsallad? För detta kommer förmodligen räcka till halva släkten.

Kommentarer
Postat av: Nene

mums mums, du kan skicka lite med expresspost till mig XD

2009-08-05 @ 20:23:06
URL: http://fotografint.blogg.se/
Postat av: a home far away

Galet fina foton du tar!!



Ha en fin helg

Kram Gunilla i Singapore

2009-08-07 @ 13:26:32
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0