Det var en saga, för bra för att vara sann


Jag vet inte om någon undrar vad jag har pysslat med, då bloggen har fått stå så gott som stilla, men då så kan jag förtydliga mig och tala om att jag har firat födelsedag hela jäkla helgen. Det är ju en så förundransvärd ålder som hela nitton år som skulle firas. Jag har haft helt fruktansvärt roligt, och ett bättre sätt att fira födelsedagen på måste nog letas efter. På fredag var jag som jag redan tidigare nämnde och födelsedagslunchade med Ida och chillade på en gräsmatta (bild 5,7&13, som jag redan visat). Därefter var det kvällstur på jobbet på fredagkväll, plus hela lördagen (dom då var den "riktiga" dagen). På kvällen bar det av till en arbetskamrats trädgård där det var firmafest, och det var nog en fest som kan kallas duga. (De svartvita bilderna). Sent på kvällen bröt vi sedan upp och en del av oss fortsatte till Ekenäs och dess krog för att fortsätta festandet, hemma klockan halv sex på morgonen, check. På söndag, igår, var det Gardenparty som gällde här i våran trädgård, och frågar ni mig så var det himla lyckat (resten av bilderna). Huhu, jag kan inte låta bli att le när jag tänker tillbaka på allt detta. Om det är någon bild ni vill se i stort format får ni ta och skrika till!

Kommentarer
Postat av: Caroline - hobbyfotograf

Sv: TACK! :D hon var naturligt glad också ;)

2009-08-11 @ 12:21:38
URL: http://carolinedamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0