The fridge put a smile on my face



Idag har jag gått omkring och varit ovanligt glad och tiden har gått ovanligt fort på jobbet. Anledning? Jo, jag har varit instängd i ett iskallt mjölkskåp samt plockat på skinkor (ej mänskliga dock) och yoghurtar hela dagen. En helt vettig person skulle knappast gå omkring och tralla över händelser likt dessa, men nu har ju ingen sagt att jag är vettig heller. Ikväll blir det nog lite chill i Serendi och möjligtvis drar vi oss senare ner till Ekenäs, och dissar Regattan totalt. En allt för lång kväll får det dock inte bli, har jobb återigen imorgon. Det skall bli intressant att se om jag är lika glad då.

Kommentarer
Postat av: agnes

du är väldigt söt! =)

2009-07-09 @ 19:46:24
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0