Life is just a cup of tea




De sju första timmarna av mitt vakna dygn har jag tillbringat på jobbet (nej, jag räknar inte den där tiden hemma innan jag sticker iväg på jobb som vaken tid, eftersom jag mest irrar omkring likt en yrvaken zombie). Därefter var det gasen i botten och iväg till Raseborg för ännu mera gyklarövningar. Det kommer nog bli bra uppträdanden, och jag hoppas att alla som inte har något bättre för sig nu i helgen kommer på den medeltida marknaden! Om jag fick välja en tid att åka tillbaka till så skulle medeltiden nog vara högst upp på prioriteringslistan. Efter att ha staplat omkring på styltor i ett antal timmar begav jag mig upp till Karis för att avnjuta bland annat en kopp te i Jennys nya lägenhet. 
Nu är det så småningom dags att slänga huvudet på dynan, klockan har ju trots allt passerat tolvslaget och jag har en massa planer för helgen. Imorgon efter jobbet skall vi iväg till Mjölbolstas äventyrsbana och på söndag skall jag (som ingen vid det här laget knappast har missat) gyckla på medeltida marknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0