Je suis amoureux de l'image


Det här är min bror som inom kort kommer att sticka iväg till Åland med sina polare för att leva livet och vad man nu gör när man är kille och snart sjutton år. Är lite avis på dem och skulle helst packa med mig i en av motorcykelväskorna på en gång, men jag tror att jag får magra med så där 90% av min kroppsvikt först. Kan bli lite tajt att hinna med det på en och en halv dag. Angående bilden så använde vi vår hemmagjorda reflexskärm av foliepapper och en bok och det funkade prima kan jag tala om. För övrigt har jag inte redigerat ögonen någonting extra på bilden, de ser faktiskt ut sådär.

(Follow my blog with bloglovin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0