Oooh I'm so happy that I'm livin' my life


Hoho! Nu har ni inte hört av mej på ett tag och kanske undrar vad anledningen bakom detta är? Jo då skall jag nämligen tala om att jag har börjat skola och jag trivs som fisken i vattnet, och internet och datorer har prioriterats väldigt långt ner (dels pga att jag inte har haft tillgång till skolans internet förrän nu). Har träffat en hel hög med dunderhärliga människor och ser fram emot att vi skall komma igång ordentligt imorgon, hittills har det bara varit lite allmän info och sådant. Vad mer kan jag berätta.. Bor i världens mest klaustrofobiska rum och lägenhet där alla förutom jag och min roomie inte kan ett ord svenska typ, herrlich. Men det är lugnt, jag brukar rymma över och antasta grannarna, exakt vad jag skall göra just nu faktiskt. Och just det ja, det är fotolinjen på Västra Nylands Folkhögskola jag går. Tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Herregud mänska vad du har vackra ögon. Diggar flätan!

2009-08-28 @ 09:37:26
URL: http://dudy.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0